Numer telefonu do działu sprzedaży

Dział sprzedaży:

Robert Truściński
Numer telefonu do działu marketingu

Dział marketingu:

Anna Husak-Stefaniw

Przedstawiciel handlowy Zachodniopomorskie:

Numer telefonu do przedstawiciela handlowego na Zachodniopomorskie Andrzej Grabowski
Numer telefonu do przedstawiciela handlowego na całą Polskę

Przedstawiciel handlowy na całą Polskę:

Dariusz Gałek
Przejdź do naszego sklepu online

26 edycja PEKAO open

Za nami 26. edycja Pekao Szczecin Open.

Największym wygranym okazał się Guido Andreozzi. Nasza woda jak co roku gasiła pragnienie zawodników, dziennikarzy i gości specjalnych turnieju. Co jeszcze ciekawego miało miejsce podczas zakończonego właśnie turnieju? Niech przemówią liczby!

6000 – tyle litrów wody pitnej przeznaczono na potrzeby turnieju

20 – tyle razy jeden z zawodników przyniósł swoją rakietę do naciągnięcia

22 – tyle asów serwisowych zanotował podczas turnieju Niemiec Rudolf Molleker

23 – tyle hostess pracowało podczas turnieju

35 – tyle dzieci do podawania piłek pomagało podczas imprezy

56 – tyle minut trwał najkrótszy mecz tegorocznego turnieju

109 – tylu dziennikarzy akredytowało się na Pekao Szczecin Open 2018

163 – tyle minut trwał najdłuższy mecz Pekao Szczecin Open 2018

225 – tyle kilometrów przebyli podczas Pekao Szczecin Open 2018 nasi kortowi

312 – tyle rakiet naciągnięto podczas turnieju

807 – tyle osób pojawiło się na piątkowym bankiecie

990 – tyle sztuk pizzy sprzedano na terenie kortów podczas turnieju

1453 – tyle identyfikatorów VIP wydano w trakcie imprezy

3000 – tyle piłek zużyto podczas turnieju

3432 – tyle metrów naciągu zużyto podczas turnieju

5 500 – tyle litrów paliwa zużyły podczas turnieju samochody marki Lexus

9 863 – tyle wynosił zasięg najbardziej popularnego wpisu facebookowego podczas turnieju

17 893 – tyle minut łącznie oglądano facebookowe filmy podczas naszego turnieju

18 290 – tyle euro otrzymał Guido Andreozzi za wygraną w turnieju singla

37 640 – tyle polubień, komentarzy i udostępnień przyciągnęły turniejowe posty na Facebooku

39 179 – tyle osób obejrzało turniejowe materiały video na Facebooku

47 000 – tyle kilometrów przejechały podczas tegorocznego turnieju samochody marki Lexus

48 733 – tyle wynosił zasięg turniejowych postów na Facebooku w ostatnim tygodniu

59 217 – tyle wynosił łączny zasięg turniejowych tweetów

I na koniec ciekawostka, która zobrazuje nam, jak duże napięcie towarzyszyło tegorocznym meczom – podczas turnieju zużyto tyle energii, ile domek jednorodzinny wykorzystuje przez okres pięciu lat!

Może zainteresować Cię także

Operational Program Intelligent Development 2014-2020 Sub-measure 3:3:3 Support for SMEs in the promotion of product brands - Go To Brand Request for funding of the project POIR. 03.03.03-32004/19